GRAVITACIJA #11 – KRISTI HODAK @MCKINSEY & COMPANY – KAKO ZNIŽATI STOPNJO TVEGANJA PRI INOVIRANJU S STORITVENIM OBLIKOVANJEM?

Foto: Jure Makovec, Finance

Kristi Hodak je Primorka, ki kot profesionalna storitvena oblikovalka, zaposlena v podjetju McKinsey & Company živi in deluje v Londonu. Kristi globoko verjame, da prihodnost leži v multidisciplinarnem delu med oblikovanjem, tehnologijo in poslovanjem, poleg tega pa verjame tudi v moč povezovanja Slovenk in Slovencev po svetu, kar izkazuje kot zelo aktivna predsednica društva VTIS. Najbolj jo motivirajo kompleksni, nesmiselni in zastareli sistemi, saj v njih vidi priložnost, da jih preoblikuje v nove, enostavne storitve, ki izboljšajo kakovost našega življenja. S Kristi smo se pogovarjali o tem:

  • Kaj je design (oblikovanje) in kaj service design (storitveno oblikovanje)?
  • Kaj imajo design leaderji kar druga podjetja nimajo?
  • Kako poteka proces storitvenega oblikovanja in kdo je vanj vključen?
  • Kako znižati stopnjo tveganja pri inoviranju s storitvenim oblikovanjem?
  • Katera avtomobilska znamka bi bila po njenem mnenju Slovenija in zakaj?

📧 kristi.hodak@network.rca.ac.uk